2008年4月11日金曜日

speech

I listened to the first five seconds then stopped because I really don't like listening to myself speak. The little bit that I heard didn't sound very fluent, so that's something I need to work on.

As for the speech sound file, I put the same exact code in my post that was on the homepage, but it ignored the false autostart command and started automatically, so I'll just link to it:

Watashi no speech

2 件のコメント:

kristine さんのコメント...

テイタムさん、
こんにちは!私はきのうテイタムさんのパートナーですね。

私はと書かんにいるので、スピーチを聞いてはいかないほうがいいと思いますが、私は多分すてきでしょう。

じゃあ、また!

Alex さんのコメント...

クリスティーン、

ありがとうございました!とてもいいパートナーと思います。

じゃあまた、
テイタム